20 noiembrie 2012

Tsunami solar




   Ghandi, a spus că "indiferent ce faci în viață va fi nesemnificativ. Dar este foarte important să o faci." 

Știi cât de fără sens este? 
La 22 de ani, Ghandi avea trei copii. 
Mozart 30 de simfonii. 
Și Jim Morrison era mort. 

Amprentele noastre nu rămân imprimate în viața noastră. Asta este adevărul pentru toată lumea? 
Sau era doar o prostie poetică? 





- Bine? Doar o băutură. Când este ultima dată când ai băut doar o singură băutură? 
- Când m-am împărtășit. 

- Am putea purta o conversație în care unul dintre noi ar putea spune ceva interesant. 
- Eu o să mănânc desertul întâi. 
- Este o declarație politică sau o boală? 
- Nu văd rostul așteptării. Dacă mor în timp ce îmi aștept prăjitura? Este probabil? 
- Posibil. 
- Poate apare un embolism, sau un asteroid poate lovi pământul sau acest "tsunami solar".                       
  Aș muri fără să mănânc lucrul pe care îl doresc cel mai mult. 
- Dar șansele... șansele sunt... 
- S
ă-ți spun ceva. Garantează-mi, jură-mi pe sufletul tău că o să supraviețuiesc până la desert și îți promit că o să aștept. Înainte să răspunzi, dacă o să mor, va trebui să-ți petreci restul vieții știind nu doar că m-ai mințit, dar mi-ai refuzat singura ultimă cerință. Ultima mea dorință. Ești pregătit să-ți asumi o asemenea răspundere ca să dovedești că ai dreptate? 

 

(În 2012 unii oameni de știință au prezis că un val masiv de energie solară ar putea lovi Pământul. Ca de obicei, aceste predicții au fost exagerate sau interpretate greșit de mass-media.
Au apărut o serie de teorii conspiraționiste care sugerau că tsunami-ul solar ar putea provoca apocalipsa. Deși este adevărat că soarele poate fi o amenințare pentru Pământ, tsunami-ul solar nu a fost niciodată o realitate iminentă iar riscul de a fi loviți de un tsunami solar este extrem de scăzut.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu