20 noiembrie 2012

29 August



29 August este ziua în care fatalitatea, fericirea, au reiterat obsesiv-persuasiv, confuz-haotic în viața mea și nu numai... 

În această zi s-a născut mama și tot în această zi, a încetat din viață tatăl meu... 

În această zi Francisco Pizarro l-a executat pe Atahuallpa, al treisprezecelea și ultimul împărat al incașilor... 

În această zi m-am căsătorit și tot în această zi cuirasatul britanic HMS Royal George s-a scufundat...   

În această zi a fost ultimul concert Beatles, la San Francisco... 

În această zi s-a născut Ingrid Bergman și tot în această zi a încetat din viață (n. 29 august 1915-d. 29 august 1982)... 

În această zi bunicului i s-a confiscat averea la naționalizare și tot în această zi bunica a pictat cel mai frumos tablou al ei..."Primăvara arțarilor." 

În această zi s-au născut Cehov, John Locke sau Michael Jackson... 

În această zi am văzut prima dată marea și tot în această zi ultima dată... 

În această zi copiii au plecat la București, iar complexul de inutilitate îmi stigmatizează cenușa, strălucind mistuitor, dor și suferință... 

Această zi va fi acceptarea mărturisirii testamentului meu...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu