10 decembrie 2012

Lumina de grindină

  

                                Trebuie să mă duc acasă până nu începe grindina.

"Regele Apollo vâna în pădure cu un asistent, s-au uitat în jur și dintr-o dată în partea cealaltă trece un fermier...Și, regele a ridicat pașca iar fermierul a strigat: Nu sunt un cerb ! iar regele trage și îl omoară pe loc iar asistentul e șocat...
Acesta i-a spus: Sire... omul a spus că nu este un cerb...Oh, a zis regele, am crezut că a zis: Sunt un cerb!"

Este o glumă? Ce glumă e asta? Încerc să-mi dau seama dacă sunt regele sau fermierul. Uneori uit, parcă sunt dintr-o altă viață. Lumea își va aduce aminte de mine?
Lumea întreagă este o închisoare. Una bună. Poate budiștii au dreptate și totul nu e decât o iluzie...
Am venit să te mai văd o dată.

Dacă acesta este un vis atunci întreaga lume este în el...


Doare prea tare...Nu ar trebui să vezi asta.
- Cum? E grindină?
- Nu, nu este grindină, e doar lumina...

- Mami, omul ăla o să moară?...O să moară?!
- Nu. O să se facă bine...lumea îl va ajuta...

Stai conștient. Uită-te la mine. Uită-te la mine. Stai cu noi. Pulsul scade...Încearcă să stai conștient. Încearcă să stai treaz. Ascultã vocea...Stai cu mine. Deschide ochii...Uitã-te la mine, stai cu mine. Nu o să reușească...Trebuie să rămâi cu noi. Deschide ochii...Nu poți să respiri? Stai cu mine...Este bine, nu-ți fie frică. Este bine. Nu trebuie să-ți pară rău.

Dacă acesta este un vis atunci întreaga lume este în el.

Și atunci, brusc, am văzut lumina de grindină...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu